Gamybos valdymo nauda

Migle/ September 2, 2019/ Verslo logistika/

Dauguma vadovų nepakankamai gerai supranta kaip įmonėje vykstantys procesai yra tampriai susiję su galutiniu produkto pirkėju. Gaminame ne tam kad patenkintume atsiradusią paklausą. Siekiame patenkinti reiklių vartotojų specifinius poreikius o tai galima padaryti tik planuojant ir prognozuojant ateitį, gebant pasiūlyti mažesnę kainą ir papildomą pridėtinę vertę. Įmonės Terraerp specialistai mums pateikė savo komentarą apie tai kokią naudą gali gauti įmonės efektyviai valdančios gamybinius procesus.

Veiklos kaštų mažinimas

Tai ir gamybinio broko, atliekų mažinimas, gamybos linijų ir darbuotojų darbo optimizavimas. Kiekvienas gamybos vadovas gali greitai suskaičiuoti kiek nuostolių atneša nekokybiškų produktų pagaminimas. Diegiant gaminių kontrolės sistemas išvengiame ne tik gamybinio broko bet ir įgyjame konkurencinį pranašumą rinkoje. Įmonėms valdančioms dešimtis ar net šimtus gamybos linijų kad ir kaip idealiai būtų  suplanuoti veiksmai gamybinio broko dėl žmogiškojo faktoriaus vis tiek pasitaiko.  Gamybos įmones kamuoja ir kitos specifinės problemos – per didelis produkcijos kiekių pagaminimas, gaminių taisymas, netinkamų transportavimo būdų parinkimas. Tiksliai planuojat medžiagų poreikį ir panaudojimą, efektyviai komunikuojant, gamybos darbuotojams teikiant pasiūlymus dėl procesų gerinimo ir vadybos skyriui reaguojant į pastabas gamybos broko ir atliekų kiekius galima sumažinti. Nereikia pamiršti, kad kuo efektyviau organizuojant gamybą galima sutaupyti ir kitokiu būdų t. y. Su tais pačiais įrengimais pagaminti didesnį kiekį gaminių, nereikia pirkti naujų gamybos linijų, įrankių, įmonei nebūtina naujų gamybinių patalpų.

Geresni sprendimai ir patenkinti vartotojai

Savaime suprantama kad aukštesnės kokybės produkcija suteikia didesnė pirkėjo pasitenkinimą. Nekokybišką daiktą nusipirkęs žmogus įmonei gali kainuoti labai daug. Tai ne tik prarasti pardavimai ateityje bet jei ši žinutė ištransliuojama viešai (žinome kaip tai dabar padaryti lengva ir greita socialinių tinklų dėka) tai gali būti tikras smūgis prekės ženklui. Tik geresnės kokybės produktu įmonė gali turėti konkurencinį pranašumą prieš konkurentus ir išlikti esant nuožmiai konkurencijai rinkoje.