Vairuotojai, ar pasirūpinote savo sveikata?

administratorius/ October 28, 2019/ Patarimai vairuotojams/

Kiekvieną dieną labai daug laiko už vairo praleidžiantys žmonės turi nepamiršti, kad toks pasyvus valandų leidimas yra žalingas Jūsų kūnui. Ne veltui dėl per daug sėdimo darbo dažnas vairuotojas skundžiasi sąnarių skausmais, taip pat, raumenų dirginimu, galiausiai, net hemorojaus problemomis.

Žinoma, laiku išmokus rūpintis savo kūnu visa tai tikrai Jums negrės. Pavyzdžiui, suskaudus  kojoms rekomenduojame apsilankyti pas gydytoją, vartoti jo paskirtus vaistus, galiausiai, kojos apkrovai mažinti rekomenduojami alkūniniai ramentai, kurie suteiks judėjimo galimybę. Juos galima nusipirkti internete. Klaidingai galvojama, kad tokie ramentai reikalingi tik tada, kai koja lūžo. Tikrai ne. Jie padeda kur kas paprasčiau judėti ir tuomet, kai jus kankina nemalonūs skausmai, tad kam varginti organizmą, kai išlipus iš po ilgos kelionės judėti su pagalbiniais ramentais galima kur kas paprasčiau?

Taip pat dėl sėdimo darbo daugelis skundžiasi ir aktyviai augančiu svoriu, kurį suvaldyti ištampius skrandį labai sunku. Pats paprasčiausias būdas neužauginti per didelio svorio, tačiau visada jaustis pavalgius, yra aktyvus daržovių kramsnojimas kelionių metu. Paprasčiausiai pasirūpinkite, kad po ranka visada būtų morkos, o ne traškučiai, obuoliai, o ne saldainiai. Tokiu atveju pavyks palaikyti normalų svorį, gerai jausitės, galiausiai, organizmas bus papildytas reikalingais vitaminais.

Taip pat važiavimo metu reikalingos dažnos pertraukos. Kaip jau minėjome, jos gali būti daromos ir einant su ramentais, tačiau bet kuriuo atveju – jos turi būti, kadangi raumenims reikalingas judėjimas, kadangi jie gali pradėti nykti. Apsiskaičiuokite, kad po 1 valandos kelionės reikia pasidaryti bent jau 10-ies minučių pasivaikščiojimą. Tokiu atveju kur kas geriau jausitės.

Galiausiai reikia nepamiršti, kad tikrai ne visada žmonės susikuria tokią aplinką transporto priemonėje, kuri jiems yra tinkama. Svarbu ne tik gera sėdynė, tačiau ir odai malonūs jos užvalkalai, žinoma, gertuvė, kuri visada šalia su vandeniu, galiausiai laisvų rankų įranga, kuri leis Jums kalbėti kelionių metu.

Visi šie patarimai labai paprasti ir labai lengvai įgyvendindami, tačiau išties – gali pagerinti žmogaus, kuris daug laiko praleidžia už vairo, kelionių kokybę.